• Home
  • Social Media
  • Το Facebook λανσάρει νέες διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς προϊόντων

Το Facebook λανσάρει νέες διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς προϊόντων

social_1

Το Facebook πλέον έχει δώσει την δυνατότητα σε όσους ασχολούνται με Online πωλήσεις να έχουν πρόσβαση σε όλους τους χρήστες του (1,4 δισεκατομμύρια χρήστες).

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Product Ads και όπως ισχυρίζονται, διαφέρει από κάθε άλλη πλατφόρμα που έχετε συναντήσει, διότι μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο την δημοτικότητα του κοινωνικού δικτύου και να δίνει πρόσβαση σε δεδομένα συμπεριφοράς/αρεσκειών των χρηστών και σε δεδομένα θέσης/τοποθεσίας.

Η νέα αυτή πλατφόρμα σχεδιάστηκε ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να παρουσιάσουν και να προωθήσουν μία ολόκληρη σειρά προϊόντων. Μπορεί κανείς να παρουσιάσει από πολλά προϊόντα μαζί, μέχρι και ολόκληρους καταλόγους. Όλα αυτά θα μπορούν να φτάσουν σε όλους τους χρήστες ανεξάρτητα από το πως έχουν συνδεθεί, είτε από τον προσωπικό τους υπολογιστή, είτε από το tablet τους, είτε από το smartphone τους. Οι διαφημίσεις θα είναι σε θέση να καθοδηγήσουν τον χρήστη μέχρι το πέρας της διαδικασίας, από το να βρουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει μέχρι το να πατήσουν το κουμπί της αγοράς.

Θα είναι δυνατό να μεταφερθεί ένας ολόκληρος κατάλογος προϊόντων και το Facebook θα δημιουργεί διαφημίσεις για αυτά τα προϊόντα καθώς θα κάνει την απαραίτητη στόχευση κοινού. Όπως εξήγησαν σε blog, οι διαφημιστές θα έχουν μεγάλη ευελιξία στο πως θα παρουσιάσουν τα προϊόντα. Χρησιμοποιώντας το Custom Audiences, θα μπορούν να εκθέτουν σε πρώτη θέση τα πιο περιζήτητα προϊόντα ή να βάζουν σε πρώτη πλάνο τα προϊόντα που επισκέφθηκαν οι χρήστες στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή τους. Επίσης θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ίδια πλατφόρμα για να παρουσιάσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν και να δώσουν έμφαση σε διάφορα πλεονεκτήματα του. Μια άλλη δυνατότητα της πλατφόρμας είναι η δυνατότητα να αναγνωρίζει την διαθεσιμότητα του προϊόντος και να σταματάει την διαφήμιση όταν αυτό εξαντληθεί.

Το product ads σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να συνδεθεί με το conversion pixel, ένα εργαλείο που μετράει τις μετατροπές, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να μπορούν να βελτιστοποιηθούν δυναμικά για κάθε χρήστη προσωπικά. Με αυτό τον τρόπο πιστεύεται ότι εν τέλει θα εμφανίζονται στους καταναλωτές διαφημίσεις που θα είναι κατάλληλα προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντα τους. Εν αντιστοιχία, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν μεγαλύτερα ποσοστά επιστροφής από την επένδυση τους.

Υπάρχουν ήδη κάποια αποτελέσματα από την πιλοτική δοκιμή του. Η Brands Networks (Facebook Strategic Preferred Marketing Developer ), όπως δήλωσαν, είδε σε κάθε δολάριο που ξοδεύτηκε, επιστροφή μερικών δολαρίων, με περίπου 360% μεγαλύτερη επιστροφή σε σχέση με τις δαπάνες. Η Target παρατήρησε 20% αύξηση στις μετατροπές των διαφημίσεων σε σχέση με τις άλλες διαφημίσεις του Facebook. Κάτι που είδαν ότι ισχύει ακόμα περισσότερο στις φορητές συσκευές.

Βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο,τα πρώτα σχόλια που έγιναν μετά την ανακοίνωση, είχαν στόχο τα Google’s shopping ads, που έχουν προσφέρει πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα μέχρι τώρα, αλλά η νέα πλατφόρμα του Facebook θα μπορούσε αν όχι να καταρρίψει από την πρώτη θέση την αντίστοιχη πλατφόρμα της Google, αλλά να την κοντράρει με τις πολλά υποσχόμενες δυνατότητες της.

Άγγελος Αθανασόπουλος
(Research and Development – Data Analysis – System Administrator)

Trackback from your site.

ArtVertise

A Hub of professionals, with different specializations in the fields of Communication, Marketing and Technology. We offer services that are based on cutting edge technology, digital applications and platforms within a stable Networking of x partnerships. We have a close collaboration with the research organization I-Dialogue, and on their behalf, we conduct E-Commerce Consulting Seminars and Communication. Follow on Facebook or read our blog.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group