Google Trends – Τι αναζητήσαμε το 2014;

Κάθε χρόνο γίνονται τρισεκατομμύρια αναζητήσεις, το μεγαλύτερο ποσοστό (82%) γίνονται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google. Αξιοποιώντας το σύνολο των αναζητήσεων καθώς και την τεχνολογία γραφήματος (Knowledge Graph) η google παρέχει τα Δημοφιλή γραφήματα του Google Trends τα οποία παρουσιάζουν λίστες πραγματικών ατόμων, μερών και πραγμάτων που κατατάσσονται ανάλογα με τη σειρά του ενδιαφέροντος αναζήτησης. Η λειτουργία των Δημοφιλών γραφημάτων εμφανίζει τα θέματα που προσέλκυσαν την προσοχή των χρηστών σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο και μέρος. Κάθε χρόνο παρουσιάζονται συνοπτικές λίστες (Zeitgeist).

Posted in Ιστορίες

Continue Reading No Comments

Realtime ψηφιακή αποτύπωση της επιχείρησης διάσωσης του NORMAN ATLANTIC μέσω του Marin Traffic

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου πριν μερικά χρόνια δημιούργησε ένα μικρό… θαύμα. Συγκεκριμένα, από το Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου έχει κατασκευαστεί η σελίδα MarineTraffic, στην οποία μπορεί κανείς να δει σε πραγματικό χρονο τη θέση και την πορεία των πλοίων στις Ελληνικές θάλασσες αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Posted in Ιστορίες

Continue Reading No Comments

ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΞΑΝΑ | 1 έκθεση, 15 κεραμίστες: Αθήνα 27/3 έως 4/4, Hotel Hermes, Πλάκα

Χρήση, Διακόσμηση, Τέχνη

Μάρτιος: μήνας της Άνοιξης, της αναγέννησης και του νέου ξεκινήματος. Αυτό τον Μάρτιο δεκαπέντε κεραμίστες συναντιούνται για να μας παρουσιάσουν μία νέα πρόταση στην αυθεντικότητα, την ποιότητα και την αισθητική.

Posted in Ατζέντα

Continue Reading No Comments

Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group