• Home
  • Artvertise Blog
  • Google & S.E.O. Stories
  • Η αύξηση της πρόσβασης απο κινητές συσκευές δεν συνεπάγεται μείωση του χρόνου περιήγησης απο τα desktop

Η αύξηση της πρόσβασης απο κινητές συσκευές δεν συνεπάγεται μείωση του χρόνου περιήγησης απο τα desktop

mobile-vs-desktop-teaser_

Το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω φορητών συσκευών (smartphones, tablets, etc). Και είναι ένα ποσοστό που ολοένα μεγαλώνει. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι απειλείται ή μειώνεται το αντίστοιχο ποσοστό των σταθερών υπολογιστών.

Η εξέχουσα θεωρία για την βιομηχανία των media υποστηρίζει ότι οι χρήστες εγκαταλείπουν τους σταθερούς υπολογιστές και γίνονται οπαδοί των φορητών συσκευών. Στην πραγματικότητα όμως, δεδομένα από εταιρίες online μετρήσεων δεν δείχνουν να υποστηρίζουν αυτή την άποψη, τουλάχιστον σε ένα συνολικό επίπεδο της αγοράς.

Το μερίδιο της συνολικής κατανάλωσης από φορητές συσκευές αυξάνεται συνεχώς, αλλά η χρήση του διαδικτύου από σταθερούς υπολογιστές δεν μειώνεται. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυξάνεται.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της comScore, για παράδειγμα, ο συνολικός χρόνος που αναλώνεται online από σταθερές συσκευές στις Η.Π.Α. έχει παραμείνει σχετικά σταθερός τα τελευταία δύο χρόνια. Ο αντίστοιχος χρόνος από φορητές συσκευές έχει αυξηθεί με ταχύτατους ρυθμούς στο ίδιο χρονικό διάστημα, αλλά οι μετρήσεις αυτές υποδηλώνουν η χρήση των φορητών προστίθεται στην χρήση των σταθερών, και όχι ότι αφαιρείται από αυτή.

Πηγή : blogs.wsj.com

Όπως δήλωσε ο CEO της Chartbeat, Tony Haile, “Το βασικότερο πράγμα που πρέπει να θυμάται κανείς είναι ότι τα ποσοστά δεν είναι μηδενικού αθροίσματος”, “μπορείς να έχεις τις φορητές να αυξάνονται στο 50% της κίνησης (traffic) και από την άλλη τις σταθερές να παραμένουν ως έχουν”. Σύμφωνα με τον κύριο Haile, οι φορητές συσκευές απλά ξεκλειδώνουν καινούριο διαδικτυακό χρόνο, ειδικά το πρωί και το απόγευμα, ενώ οι σταθερές παραμένουν κυρίαρχες κατά την διάρκεια των εργάσιμων ημερών.

Με απλά λόγια, το μερίδιο των φορητών συσκευών μεγαλώνει αλλά και το συνολικό μέγεθος μεγαλώνει μαζί με αυτό. Η πίτα είναι μεγαλύτερη οπότε και τα ποσοστά αλλάζουν. Το να αντιληφθεί κανείς το τι σημαίνουν τα παραπάνω, ειδικά για τους άμεσα ενδιαφερόμενους, ιδιοκτήτες των media και τα τμήματα μάρκετινγκ, και τι συνέπειες μπορεί να έχει για αυτούς είναι πολύ σημαντικό. Η μέχρι τώρα προσπάθεια τους να μετατρέψουν τις ιστοσελίδες τους σε φιλικές προς τις φορητές συσκευές, είναι μια πολύ σωστή κίνηση αλλά δεν πρέπει να είναι η βασική στρατηγική που θα ακολουθήσει κανείς. Το κοινό που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές ολοένα μεγαλώνει αλλά δεν πρέπει να ξεχνά κανείς το κοινό των σταθερών συσκευών που παραμένει σταθερό σε μέγεθος και δεν φαίνεται να εξαφανίζεται όπως λέγεται, προς το παρόν τουλάχιστον.

Άγγελος Αθανασόπουλος
(Research and Development – Data Analysis – System Administrator)

Trackback from your site.

ArtVertise

A Hub of professionals, with different specializations in the fields of Communication, Marketing and Technology. We offer services that are based on cutting edge technology, digital applications and platforms within a stable Networking of x partnerships. We have a close collaboration with the research organization I-Dialogue, and on their behalf, we conduct E-Commerce Consulting Seminars and Communication. Follow on Facebook or read our blog.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group