Η Google σχεδιάζει ολοκλήρωση της αγοράς από τις σελίδες αναζήτησης

google-shopping_teaser

Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η Google σε λίγο καιρό θα αλλάξει αισθητά το πως λειτουργεί το “Shop on Google” στις φορητές συσκευές αφού θα εισάγουν ένα καινούριο κουμπί αγοράς δίπλα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Έως πρότινος, οι χρήστες που πατούσαν σε αντικείμενα στην κατηγορία αναζήτησης “Shop on Google”, μεταφέρονται στην σελίδα του προϊόντος που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του πωλητή, που είναι πιθανό να καθιστά την εμπειρία του χρήστη σε μια δαιδαλώδη διαδρομή ανάλογα με την πολυπλοκότητα της ιστοσελίδας πώλησης. Με αυτή την αλλαγή οι χρήστες που θα πατούν αυτό το κουμπί θα μεταφέρονται σε μια καινούρια σελίδα του προϊόντος που θα έχει δημιουργήσει η ίδια η Google όπου θα μπορούν να παραμετροποιήσουν την παραγγελία τους και να επιλέξουν τον τρόπο αποστολής πριν ολοκληρώσουν την αγορά.

Ακόμα και έτσι τα προϊόντα θα πωλούνται από ανεξάρτητους πωλητές και όχι από την Google (και η ίδια δεν προτίθεται να ζητήσει κάποιο ποσοστό από τις επικείμενες πωλήσεις). Προσθέτοντας απλά ένα κουμπί “Αγοράς” είναι μια πολύ πιο σημαντική ενέργεια εκ πρώτης όψεως. Μια τέτοια καινούρια λειτουργία θα κάνει πιο εύκολο για τους χρήστες να αγοράσουν κάτι απ’ ευθείας από τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους προσφέροντας μια πιο σταθερή και συνεπή εμπειρία και με αυτό τον τρόπο να καταφέρουν να επιτύχουν μια πιο μικρή διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει κάνεις για να ολοκληρώσει μια αγορά.

Από την άλλη, βοηθάει την ίδια την Google να εδραιώσει την θέση της στον χώρο του e-commerce ενάντια σε κολοσσούς του τομέα όπως η Amazon, με 270 εκατομμύρια τουλάχιστον αγοραστές κάθε μήνα, και το Ebay, με 157 εκατομμύρια χρήστες τουλάχιστον. Είναι εμφανές ότι η Google θα ήθελε να φτάσει στο σημείο όπου η αγοραστική εμπειρία που προσφέρει να είναι τόσο απλή και εύρυθμη ώστε οι χρήστες να αγοράζουν άμεσα μέσα από τις σελίδες αποτελεσμάτων της, χωρίς να χρειαστεί να μεταφερθούν κάπου αλλού.

Τα τελευταία χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει σιγά σιγά εισχωρήσει στο πεδίο του e-commerce, streamlining paid search results, και την αυθημερόν παράδοση με τα γνωστά Google Bots, Google Shopping Express, τα οποία αν και παραμένουν ενεργά σε πολύ περιορισμένες αγορές στις Η.Π.Α. δείχνουν την συνεχή προσπάθεια της Google να καινοτομήσει και σε αυτόν τον τομέα. Από την ίδια την εταιρία, ο Google Chief Business Officer Omid Kordestani, έχει επιβεβαιώσει τα περισσότερα από αυτά που λέγονται για την καινούρια της ενέργεια αλλά ακόμα αναμένουμε πληροφορίες για την τελική μορφή.

Άγγελος Αθανασόπουλος
(Research and Development – Data Analysis – System Administrator)

Πηγή : Google reportedly wants to put a ‘Buy’ button in your search results
Can Google outsell Amazon and eBay?
Mobile Isn’t Killing the Desktop Internet

Το Facebook λανσάρει νέες διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς προϊόντων

Trackback from your site.

ArtVertise

A Hub of professionals, with different specializations in the fields of Communication, Marketing and Technology. We offer services that are based on cutting edge technology, digital applications and platforms within a stable Networking of x partnerships. We have a close collaboration with the research organization I-Dialogue, and on their behalf, we conduct E-Commerce Consulting Seminars and Communication. Follow on Facebook or read our blog.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group