Grow Greek Tourism Online with Google!

google_07

Μετά τις εκδηλώσεις στην Κρήτη, στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, η ομάδα της Google βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις τουριστικές επιχειρήσεις στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων, προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Το ραντεβού δόθηκε την προηγούμενη Τρίτη (27/4) στο ξενοδοχείο The Met Hotel, κι αν έχετε στο μυαλό σας τον εξαιρετικό μινιμαλιστικό συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου… ξεχάστε το! H ομάδα της Google μετέτρεψε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου σε έναν πραγματικό Googlότοπο. Παντού υπήρχαν lego κατασκευές από γιγάντια τουβλάκια με εναλλαγή χρωμάτων στο κλασικό μοτίβο μπλε, κόκκινο, πορτοκαλί και πράσινο, μια μικρή δόση από την ανάλαφρη αίσθηση της δημιουργικότητας που συχνά λείπει από τα διαφημιστικά μας agencies, τις εταιρείες marketing και development. Η ημερίδα ξεκίνησε δυναμικά με ρυθμούς LOCOMONDO για την παρουσίαση του Street View
Μέσα σε μόλις 5 ώρες έγινε ένα μεγάλο big data analysis για τις κρατήσεις που σχετίζονται με τον Ελληνικό Τουρισμό. Εναλλακτικός Τουρισμός και η “Θεσσαλονίκη” ως προορισμός διακοπών είχαν την τιμητική τους. Οι τάσεις της αναζήτησης για το 2015, η μεγάλη παραδοχή πως το ταξίδι τείνει να ολοκληρώνεται mobile (ως τώρα οι πρώτες αναζητήσεις γίνονταν από Mobile και οι κρατήσεις ολοκληρώνονταν με laptop ή desktop, ενώ τώρα όλη η εμπειρία χρήσης μεταφέρεται Mobile σε smartphones και tablets). Υπήρχε μια συνεχής διαδραστικότητα στις παρουσιάσεις, με ερωτήσεις προς το κοινό, δωράκια τη ώρα των ομιλιών, σύντομα βίντεο, ενώ κάποια στιγμή όλοι οι συμμετέχοντες σηκώθηκαν όρθιοι και έκαναν μια πραγματική αναζήτηση ξενοδοχείου από τα κινητά τους, στα πλαίσια ενός είδους πειράματος σχετικά με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου ενώ κινούμαστε… Αναφέρθηκαν tips και συμβουλές για τα διαδικτυακά εργαλεία προβολής μιας τουριστικής επιχείρησης και τη διαδικτυακή διαφήμιση.
Όλοι οι ομιλητές με αμεσότητα, χιούμορ, αλλά κυρίως εξαιρετικές γνώσεις του αντικειμένου τους, μετέφεραν τόσο τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και διάφορα στατιστικά στοιχεία, όσο και τρόπους αντιμετώπισης νέων προκλήσεων με στόχο την επιτυχία μιας τουριστικής επιχείρησης. Στην εισαγωγή της εκδήλωσης, η Δήμητρα Χριστοδούλου (Δντρια Μάρκετινγκ ΜμΕ της Google) και ο Διονύσης Κολοκοτσάς (Δντής Eταιρικών Σχέσεων της Google), τόνισαν ότι η συνεισφορά του τουρισμού στο ΑΕΠ της χώρας μπορεί να φτάσει έμμεσα ή άμεσα στο 20%, ενώ στο ίδιο ποσοστό μπορεί να φτάσει και η απασχόληση του εργατικού δυναμικού. Στην πρώτη ενότητα ο Δημήτρης Κόσσυφας (Υπεύθυνος πωλήσεων για τη Google Greece) και ο Ορέστης Ανδριανής (Οικονομικός Αναλυτής της Google Greece ) κατέθεσαν απόψεις, τεχνογνωσία, εξειδικευμένη γνώση κι αναφέρθηκαν με αριθμούς στις τάσεις και τις ευκαιρίες στο διαδίκτυο για τον ελληνικό τουρισμό. Τί αναζητούν οι τουρίστες σχετικά με την Ελλάδα, Ποιός είναι ο Νο1 προορισμός για την Ελλάδα? αλλά και συγκεκριμένα στις αναζητήσεις που γίνονται για την Μακεδονία, όπου παρατηρήθηκε ότι οι δραστηριότητες και οι αποδράσεις απασχολούν αρκετά τους επισκέπτες από το εξωτερικό. Στην συνέχεια, ο Σοφοκλής Ζύμνης (Analytical Lead, Google) και η Μαριτίνα Γκρελλόνι (Google Partners Coordinator) ασχολήθηκαν με τα διαδικτυακά εργαλεία προβολής που προσφέρονται σε μια επιχείρηση. Ο Σοφοκλής Ζύμνης αναφέρθηκε στην παρουσία, την οποία πρέπει να έχει μια τουριστική επιχείρηση στο διαδίκτυο, τόνισε τα χαρακτηριστικά, που πρέπει να διέπουν την ιστοσελίδα, την διαδικτυακή διαφήμιση και τα Social Media. Έπειτα, η Μαριτίνα Γκρελλόνι παρουσίασε το “Google My Business”, ένα νέο εργαλείο, που δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εμφανίζονται δωρεάν στους Χάρτες και στην Αναζήτηση της Google. Συγκεκριμένα με το Google My Business μπορεί να καταχωρηθεί μια επιχείρησή στην Αναζήτηση, τους Χάρτες και το Google+, έτσι ώστε να μπορούν να την βρίσκουν οι πελάτες, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Σωστές πληροφορίες, τη σωστή στιγμή! Αυτές μπορεί να είναι οι οδηγίες μετάβασης με αυτοκίνητο στην διαφημιζόμενη επιχείρησή στους Χάρτες, το ωράριο λειτουργίας στην Αναζήτηση ή ένας αριθμός τηλεφώνου στον οποίο μπορούν να κάνουν κλικ για να σας καλέσουν σε κινητά τηλέφωνα. Σε αυτό το σημείο προβλήθηκε και το success story του City Circus, ενός ιδιαίτερου hostel στην Αθήνα.
No images found.
Στην δεύτερη ενότητα τον λόγο πήρε ο Κωνσταντίνος Σκιάνης (Digital Media Director/Co-Founder της Mediacube), ο οποίος αναφέρθηκε στην διαδικτυακή διαφήμιση, Google Adwords, δείχνοντας τα εργαλεία, που μπορούν να “εκμεταλλευτούν” οι τουριστικές επιχειρήσεις για να έχουν αποτελεσματικές καμπάνιες. Ολοκλήρωσε την ομιλία του με ένα πραγματικό παράδειγμα ενός ξενοδοχείου στην Πάρο! Τέλος, ο Δημήτρης Σερίφης (CEO Nelios.com)μίλησε για την ιστορία επιτυχίας του “Maistrali” ενός ξενοδοχείου στην Ζάκυνθο. Παρουσίασε τις κινήσεις και τις στρατηγικές, που ακολούθησε το ξενοδοχείο σε συνάρτηση με τα εργαλεία και τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο.

Κατά την διάρκεια των ομιλιών παρουσιάσθηκαν εντυπωσιακά case studies

Από το Enagron , το Aleka’s House, ως την Ευγενία, ιδιοκτήτρια του Yoga On Crete, ενός κέντρου γιόγκα στα Σφακιά, η οποία ονειρευόταν να μοιραστεί την αγάπη της για τον τόπο της και για τη γιόγκα με ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Με τη βοήθεια του Google AdWords η Ευγενία πραγματοποιεί το όνειρό της.
Όπως λέει και η ίδια, “Το ίντερνετ δεν έχει σύνορα, μπορείς να πάρεις αυτό που αγαπάς και να το κάνεις οπουδήποτε στον κόσμο θες”. Το Διαδίκτυο δουλεύει για τον ελληνικό τουρισμό! Όλο και περισσότερες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις αναπτύσσονται αξιοποιώντας το… Κλείνοντας το σεμινάριο η κ. Χριστοδούλου είπε: « Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ανοίγετε ένα παράθυρο για να δουν την επιχείρησή σας σε όλο τον κόσμο. Το διαδίκτυο έχει εξωστρέφεια, έχει ταχύτητα. Εκμεταλλευτείτε το !»

Μπέζα Σοφία (Editor – Junior account manager σε AdWords Campaigns)

Trackback from your site.

ArtVertise

A Hub of professionals, with different specializations in the fields of Communication, Marketing and Technology. We offer services that are based on cutting edge technology, digital applications and platforms within a stable Networking of x partnerships. We have a close collaboration with the research organization I-Dialogue, and on their behalf, we conduct E-Commerce Consulting Seminars and Communication. Follow on Facebook or read our blog.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group