Think Global Act Local – Για μικρομεσαίες επιχειρήσεις – Η Google Θέλει, ο OTE Μπορεί;

Ένα πολύτιμο εργαλείο για τις διαφημιστικές καμπάνιες AdWords αλλά και την συσχέτιση των τοπικών αποτελεσμάτων, που ευνοεί τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η γεωγραφική στόχευση μέσω του εντοπισμού της τοποθεσίας του χρήστη. Τα τοπικά αποτελέσματα ως τεχνολογία είναι διαθέσιμη στην Google από το 2004.

Continue Reading No Comments

Grow Greek Tourism Online with Google!

Μετά τις εκδηλώσεις στην Κρήτη, στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, η ομάδα της Google βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις τουριστικές επιχειρήσεις στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων, προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Continue Reading No Comments

Η Google σχεδιάζει ολοκλήρωση της αγοράς από τις σελίδες αναζήτησης

Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η Google σε λίγο καιρό θα αλλάξει αισθητά το πως λειτουργεί το “Shop on Google” στις φορητές συσκευές αφού θα εισάγουν ένα καινούριο κουμπί αγοράς δίπλα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Continue Reading No Comments

Η αύξηση της πρόσβασης απο κινητές συσκευές δεν συνεπάγεται μείωση του χρόνου περιήγησης απο τα desktop

Το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω φορητών συσκευών (smartphones, tablets, etc). Και είναι ένα ποσοστό που ολοένα μεγαλώνει. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι απειλείται ή μειώνεται το αντίστοιχο ποσοστό των σταθερών υπολογιστών.

Continue Reading No Comments

Πλήρης ενσωμάτωση Video Campaigns στο Adwords

Αρχές Σεπτέμβρη έγινε η αναμενόμενη και πολυσυζητημένη αναβάθμιση στο Google AdWords, για να σας δώσω μια αίσθηση του χρόνου προεργασίας η ομάδα μας είχε συμμετάσχει σε ενημερωτικό hangout – user study για την επικείμενη αναβάθμιση τον Νοέμβριο του 2014.

Continue Reading No Comments

Built with HTML5 and CSS3 - Copyright © 2014 by ArtVertise - All rights reserved
Powered by: ArtVertise || Κατασκευή Ιστοσελίδας - SEM - SEO : Innovation Group